Proč nemám rád Student Agency

Předně bych rád řekl, že nemám rád nikoho, kdo ze mě dělá blbečka. A v poslední době je to čím dál častěji právě Student Agency, takže u mne vyvstala potřeba se vůči této organizaci ohradit. Chápu, že je spousta z vás má ráda, ale zkusím zde vypsat rozumné důvody proč já je rád nemám:

  • Dnes mluvil Jančura naštvaně v rádiu Impuls o tom, že České dráhy (ČD) nastavily (jako reakci na nízké ceny jízdenek jeho nové společnosti RegioJet) hluboce podnákladové ceny, aby jeho společnost (RegioJet) z trati Ostrava – Praha vyřadily.Že prý tyto ceny budou křížově dotovat z jejich jiných linek Jenomže ten samý Jančura udělal přesně to samé společnosti Asiana, která dlouhá leta provozovala luxusní spojení Karlovy Vary – Praha (- Brno). Na lince Praha – K. Vary nasadil hluboce podnákladové ceny, které přiměly společnost Asiana z této trasy zmizet.
  • Jeho „luxusní“ žluté autobusy zas až tolik komfortu neposkytují. Asi jsem smolař, ale při cestování tímto spojem (dokud to šlo, tak jsem jezdil s Letuškou) jsem se setkal s nešikovností „stewardek“ (polila mne „kávou kapučínem čičajem“), agresivitou řidičů – není problém koukat třeba 50s na v pravém pruhu jedoucí kamion, který MUSÍME předjet a opět sprostým chováním „stewardek“ – není problém nechat se probudit procházející stewardkou, která řve „nějakéééé odpadkyyyyyyyyyyyy“ a při tom cpe pod rypák spícímu cestujícímu černý pytel s odpadky ostatních cestujících
  • Díky tomu, že vyřadili Letušku „musejí“ občas vybavovat tzv. Ekonomické autobusy, lidově „posilu“. Jenže tyto autobusy stojí povětšinou za velké hovno, v posledním takovémto autobuse nebylo možné rozumně sedět, pokud člověk předtím nepodstoupil celkovou AMPUTACI NOHOU! Přál bych panu Jančurovi posedět si dvě hoďky v takovéhle rakvi. Pardon, jakýpak dvě hoďky, když řidiči jedou jak prasata a jsou ve Varech mnohem dřív…
  • Nejvíce mě ale dokáže s prominutím NASRAT jejich nedochvilnost. Pravidelně jezdím do KV z Prahy, ze zastávky Dejvická. Nikdy se mi nestalo, že by autobus přijel včas (tedy v čas uvedený v jízdním řádu). A víte proč? Je to jednoduché, oni prostě KLAMOU zákazníka. Stačí se podívat na aktuální jízdní řád: 
    Oni prostě NEMŮŽOU přijet včas. V jízdním řádu je vyznačený směr jízdy, a jak sami můžete vidět, tak při cestě z Florence (nástupní zastávky v Praze) na Dejvickou to podle JŘ trvá 10 minut. Jenomže v opačném směru, tedy z Dejvické na Florenc mají psáno kolik? he? Ano, 20, slovy DVACET! Tak doprdele když vím, že to nestíhám, tak si nepíšu takovejhle jízdní řád, ne?

Jak už jsem řekl, nemám rád, když ze mě někdo dělá blbečka.